fredag 28. desember 2012

2012. En oppsummering.

2012: Det beste og verste. Det beste = Det som fyller meg med enten hysterisk glede, hyperaktivitet, ro eller intellektuelle former som tankevirvler. Det verste = Det jeg syns er vanskelig å vedkjenne at jeg elsker. Musikk: Beste: Chuck Berry/Amy Winehouse/Team Me Verste: Rihanna/Nicki Minaj/Sean Paul Litteratur: Beste: Haruki Murakami Verste: Fifty shades of grey Nyheter: Beste: Dommen mot Andres Behring Breivik Verste: Alt av kjendissladder Blogger: Beste: Manrepeller/Rookiestyle/The Sartorialist/The Selby Verste: Kardashian søstrene Tv-program: Beste: Mad Men, How I met your mother, Girls Verste: Keeping up with the Kardashians Film: Beste: Life of Pi, Iron Lady, The Hobbit Verste: Jentekliss i alle former Klær: Beste: Alt som har stort svingete skjørt og/eller 50-tallsisj Verste: Alle klær som viser for mye hud. Litt horete. Ferie: Beste: Cuba Verste: Charlottenberg Drink: Beste: Cava/Persecco Verste: Øl Kommer ikke på mer. Livet mitt er tomt. Trist. Meningsløst. Kanskje jeg burde begynne å skrive blogg. Eller lese/se/høre mer interessante ting. Slike ting som for eksempel... Dostojevskij, Mozart... øhm. Mitt kjære materialistsiske liv. Hva vil skje med deg i 2013?

1 kommentar:

Anonym sa...

Yo! Morro med en oppsummering. Kan si meg enig i nesten alt, resten har jeg ikke hørt/sett/prøvd osv.. Hvordan året ditt blir ut 2013, aner jeg ikke, men selv håper jeg at du får det bra:) og at vi møtes! Godt nyttår, klem bjørg